jodä!

Eftersom Thomas så gärna ville att jag skulle lägga in ett nytt inlägg så tänkte jag att jag kunde väl göra det :) hehe är rätt sleten sen går dagen efter en mycket rolig kväll! Det starta med montering av högtalare o neonljus på franssons spanmålskärra sedan bar det av te mölnbacka :) vi var där ett tag o lyssna på något band o drack några pilsner. Sedan kom de på att de skulle åka te forshaga med traktorn o kärran men jag sa att jag hellre ville åka med jesper hem i hans epa. Och gissa vad som hände xD De blev stoppade av polisen i traktorn innan de kom fram till forshaga en gång xD hehe i alla fall så sen drog vi ner te baren molkom o stod där o stre oså. Var inne 3 gånger men tredje gången sa jag te vakten att jag var 16 och han tyckte det var bra att jag var ärlig :) hehe Vet inte vad filip mena med det faktiskt thomas ? :P hehe men det kanske var riktat mot skolavslutningen men vi var aldrig nakna i alla fall xD hehe Jaja jag trivs på Lillerud som fisken i vattnet! hör gärna av er om ni vill nått ! 0703659456 ! heeeeejsan svejsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Få en eller flera presenter hem gratis av mig. Det är alltså ingen tävling.

Läs mer här:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/fa-en-present-av-mig-du-oxa.html#comment

2008-09-28 @ 16:47:56
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Thomas... din gamle SO-lärare

Haha... så jag fick dig till att skriva till slut... bra jobbat grabben... neonljus på spannmålskärran????? Eh lite överkurs kännns det som...

/Thomas

2008-10-12 @ 20:58:21
URL: http://swenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0